عاشقانه ها

عاشقانه ها
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه ها و آدرس papiros.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اي هميشه مهربانم! با اين فاصله اي که بين من و توست چگونه بوسيدن آن چهره

درخشانت ميسر است؟ اي مهتاب آسمان شبهاي دلتنگي من ! با اين فاصله اي که بين من و

توست چگونه ميتوانم دستانت رادر دست گيرم ؟؟

... آري من ستاره مي شوم و به آسمان زندگيت مي آيم تا بر چهره درخشانت بوسه بزنم!

مهربانم! دلم به درد آمده از اين فاصله، دلم به درد امده از اين انتظار ودوري!

اي ستاره درخشان شبهايم! با ديدن تو آرام مي شوم، و روزها نيز که دل آبي ات را ميبينم

عاشق تر از هميشه مي شوم

...
انتظار ميکشم تا...

تا شايد خداوند بالهايي را به من هديه دهد

تا با بالهاي پر غرورم به سوي تو پرواز کنم و

دستان گرمت را

براي هميشه

در دست گيرم...

بازهم دلتنگم دلتنگ تمام لحظاتي که درکنار تو ميگذره... توهميشه در کنارمني ياد تو نام تو و

خاطرات تو هميشه و همه جا با منه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, ] [ 5:12 PM ] [ mary ]
درباره وبلاگ

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
برچسب‌ها وب
عشق (1)
فال (1)
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 230
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 211479
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 75
تعداد آنلاین : 1


Blog Icons


کد متحرک کردن عاشقانه های مری

کد پیغام خوش آمدگویی

مرجع کد اهنگ